Flesz Gwiazdy&Styl (dwutygodnik)
Dane | Flesz Gwiazdy&Styl (dwutygodnik) |
---|---|
Data | 10.10.2011, godz. 6:00 (symbolicznie) |
Miejscowość | Warszawa(52°13′N 21°00′E) |
Strefa czasowa | GMT + 2 |
Słońce | 17° Wagi |
Księżyc | 26° Ryb |
Ascendent | 7° Wagi |
Opis
Dwutygodnik people Edipresse Polska “Flesz. Gwiazdy & Styl”, piszący o znanych ludziach i ich stylu. W pierwszej części pisma znajdują się newsy z życia gwiazd, a także dłuższe materiały i wywiady. Natomiast część o stylu prezentuje modę, urodę, kuchnię czy tematy zdrowotne przez pryzmat gwiazd. Połowa ta ma też charakter shoppingowy - materiałom towarzyszą prezentacje produktów nawiązujących do ich tematyki. [1]. To pierwszy magazyn w segmencie people, który został stworzony według koncepcji 50/50 [2]
Pierwszy numer pisma liczy 124 strony, ukazał się w nakładzie 600 tys. egz. “Flesz” kierowany jest do kobiet w wieku 18-49 lat, mieszkających w miastach. [3].
Strona oficjalna: http://fleszstyle.pl/.
Kluczowe wydarzenia
- 11 października 2011 - wystartowała kampania reklamowa nowego dwutygodnika people Edipresse Polska “Flesz. Gwiazdy & Styl”, który dziś zadebiutował na rynku. Twarzą tytułu została aktorka Małgorzata Socha, a budżet kampanii to prawie 7mln zł [4]
- dane za październik 2012 - z pozycji lidera na trzecie miejsce spadł dwutygodnik „Flesz” (Edipresse Polska), który zanotował on w październiku ub.r. największy spadek w zestawieniu. Wyniósł on bowiem aż 50,31 proc., a jego średni wynik sprzedażowy ukształtował się na poziomie 252 104 egz (za: wirtualnemedia.pl) [5]
- 8 kwietnia 2013 - Ewa Wojciechowska obejęła stanowisko szefa działu Życie Gwiazd w dwutygodniku "Flesz. Gwiazdy & Styl". Wcześniej Wojciechowska była redaktor naczelną serwisu Plejada.pl. [6]
Źródło horoskopu
Informację dostarczył Piotr Piotrowski
Nie znamy godziny oddania gazety w ręce pierwszych czytelników, dlatego przyjęliśmy godzinę szóstą rano, jako standardowo przyjętą dla rozpoczęcia pracy kiosków Ruchu.